Edremit’te 19 Mayıs coşkusu
Fener alayı coşkusu Edremit’te 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinliklerle kutlandı.
Fener alayı coşkusu Edremit’te 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinliklerle kutlandı.
Yapılan çalışmalar kapsamında, Kartepe Maşukiye’de bulunan Dağ Deresi’nde devam eden ıslah çalışmalarında son aşamaya gelindi.
Gün boyu oyunlar, danslar ve atölye çalışmalarıyla festival coşkusunu yaşayan gençler, akşam saatlerinde ise Zakkum ve Aleyna Tilki konseri ile doyasıya eğlendi.
İlçede özellikle gençler ve çocuklar için verilen sosyal demokrat belediyecilik örneklerinin gösterildiği filmde, Atatürk vurgusu, duygusal anların yaşanmasına neden oldu.
Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek “Kuruluşun ve kurtuluşun günü 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun.
Türk Bayrakları ile gelincik tarlasına dönüşen kentte muhteşem bir bayram coşkusu yaşandı.
Gençlerin doyasıya eğlendiği festivalde coşkuya ortak olan Belediye Başkanı Görkem Duman, “Bugün burada bizler Bandırma Vapuru’ndayız, 19 Mayıs ruhuyla dolup taşan yüreklerimizle bir aradayız, aynı 105 yıldır olduğu gibi” dedi.
Milliyetçi Hareket Partisi’nin, Genel Başkanı Devlet Bahçeli başkanlığında, seçim sonuçlarını değerlendirmek için Ankara Kızılcahamam’da düzenlediği istişare toplantısında 218 belediye başkanı hazır bulundu.
Elit Kadınlar, Elit Erkekler ve Junior Erkekler kategorilerinde başlayan ve 27 sporcunun başladığı yarışın startını Sakarya Büyükşehir Belediyesi Bisiklet Yolları Şube Müdürü Mehmet Yücel İnce verdi.
Gösterilecek yazı yok.
Yüklenecek yazı yok.
