«
  1. Anasayfa
  2. Teknoloji
  3. Hub of Streaming Yayıncıları ve Markaları Hedeflerine Ulaştırmak için Geliyor

Hub of Streaming Yayıncıları ve Markaları Hedeflerine Ulaştırmak için Geliyor

hub-of-streaming-yayincilari-ve-markalari-hedeflerine-ulastirmak-icin-geliyor.jpg

Türkiye’nin önde gelen oyun ve espor ajansı ve yeni nesil oyun yayıncısı Gaming In Turkey | MENA | EU, oyun dünyasını ileriye taşıyacak yeni projesi Hub of Streaming’i (HOST) duyurdu. Streamcoi teknolojisi ve iş birliği ile gerçekleştirilen proje, içerik üreticilerini ve markaları bir araya getirecek.

Dünyanın büyük markalarının Brezilya, Avrupa, Japonya ve dünyanın birçok farklı yerindeki mikro yayıncılarla bağlantı kurarak bir araya gelmesini otomatikleştiren teknoloji Streamcoi, Gaming In Turkey | MENA | EU ortaklığıyla Hub of Streaming (HOST) adı altında Türkiye’de faaliyetlerine devam edecek.

HOST ile dijital pazarlamada yeni soluk

Oyun sektörü, dijital pazarlama faaliyetlerinin giderek önemini artırdığı günümüz piyasasında, geniş kitlesi ile öne çıkıyor. Newzoo Küresel Oyun Pazarı Raporu’na göre, 2022 yılında dünyada 3 milyar oyuncu bulunuyordu. Büyük çoğunluğunu Z kuşağı ve genç tüketicilerin oluşturduğu geleneksel medya araçlarını kullanmayan bu kitleye hitap edebilmek markalar için zor olduğu kadar hayati bir önem de taşıyor. 

Mevcut düzende markalar, hedefledikleri görüntülenmeleri elde etmek için büyük içerik üreticileri ile çalışmayı tek seçenek olarak görüyordu. HOST ise reklam verenlere daha geniş bir kitleye ulaşmanın alternatif bir yolunu sunuyor. 

İçerik üreticileri ve markaları buluşturan yapı

HOST, Twitch ve Youtube gibi popüler canlı yayın platformlarında yaptıkları yayınlar ile micro kitlelere hitap eden yayıncıları markalarla bir araya getiriyor. Markalar hedefledikleri bilinirlik ve görüntülenmeleri elde edebilmek için platform üzerinden sponsorluk kampanyaları yürütüyor, içerik üreticileri de bu kampanyalara canlı yayınlarında yer vererek gelir elde ediyor. Bu model, yayıncıların canlı yayınlarını kesintiye uğratmayan ve markanın mesajını kesintisiz iletmesini sağlayan bir kazan-kazan sistemiyle çalışıyor.

HOST ile en büyük sorunu kitlesini büyütmeden para kazanamamak olan yayıncılar bu sorundan kurtuluyor. Yayıncılar artık takipçi sayısı ve ortalama izleyici trafiğinden bağımsız olarak HOST ile markalardan anında sponsorluk alabiliyor ve kazanmaya başlayabiliyor. Markalar içinse bu durum, birçok farklı yayıncıyı takip eden birçok farklı micro topluluğa hitap ederek kalabalık bir kitleye ulaşmak anlamına geliyor. Yayıncı-izleyici bağının daha derin olduğu bu kitlelere hitap eden yayıncılara sponsor olmak, aynı zamanda markaların güvenilirliğini de doğrudan artırıyor.

Engelsiz, doğal ve kesintisiz mesajlar

Sullygnome’a göre, Twitch’in %99’u ortalama 250 veya daha az izleyicisi olan mikro yayıncılardan oluşuyor. HOST ile, ortalama izleyici sayısı ne olursa olsun her Twitch ve YouTube yayıncısı mevcut kampanyalara katılabilecek. HOST’un arkasındaki teknoloji Streamcoi tarafından sağlanıyor. Bu güçlü teknoloji, markaların binlerce yayıncıyla kolayca bağlantı kurmasını sağlıyor. Streamcoi ile marka mesajları platforma özgü ve doğal olacak şekilde tasarlanıyor. Ayrıca yayına entegre edilen görsel öğeler AdBlock gibi internet reklam engelleyicileri tarafından engellenmiyor. Etkin raporlama sistemi de değerli verilerin gerçek zamanlı olarak toplanmasına, kampanyanın etkinliğinin ölçülmesine ve ulaştığı kitlenin izlenmesine olanak tanıyor.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir Cevap Yaz

Hbr TV Hakkında

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *